Era dixital
Obxectivo Estratéxico 9: Liderar e fomentar a innovación dixital
9.1. FAVORECER A SOCIEDADE DO COÑECEMENTO E AVANZAR CARA O DESENVOLVEMENTO DAS CIDADES INTELIXENTES (SMART CITIES)
Situación actual: Non
Observacións: Fonte: Concello de Tui.
Acciones asociadas:
- Introdución dos servicios smart city en Tui.
- Impulso da dixitalización das actividades económicas de Tui.
- Mellora dos servizos de cobertura móbil e conexión a internet.
Situación prevista e compromisos a 2030: Si
Observacións: Previsión do Concello de empezar a poñer en funcionamento durante os anos de desenvolvemento del presente Plan de Acción servizos smart city.
Situación actual: 0
Observacións: Fonte: Concello de Tui.
Acciones asociadas:
- Introdución dos servizos smart city en Tui.
- Impulso da dixitalización das actividades económicas de Tui.
- Mellora dos servizos de cobertura móbil e conexión a internet.
Situación prevista e compromisos a 2030: 1740 usuarios
Observacións: Establécese un mínimo do 10% da poboación actual de Tui cuberta por servizos Smart Cities.
9.2. FOMENTAR A ADMINISTRACIÓN ELECTRÓNICA E REDUCIR A FENDA DIXITAL
Situación actual: Si
Observacións: Leváronse a cabo cursos de formación contra a fenda dixital para a poboación local á hora de enfrontarse a trámites no Concello. Fonte: Concello de Tui.
Acciones asociadas: 32.Mellora de la administración local.
Situación prevista e compromisos a 2030: Si
Observacións: Reforzaranse e potenciaranse os cursos de formación contra a fenda dixital para a poboación local á hora de enfrontarse a trámites no Concello.
Situación actual: 39,86% en 2021
40,36% en 2022
Observacións: Accedeuse aos datos do Rexistro do Concello contabilizando os trámites de entrada e saída en rexistro e de estos cantos foron realizados de forma presencial no Concello (código RC) e cantos de maneira telemática (código RE).
Fonte: Concello de Tui.
Acciones asociadas: 32.Mellora de la administración local.
Situación prevista y compromisos a 2030: 65%
Observacións: Proponse a mellora da administración, incluíndo a formación tanto a técnicos como aos propios veciños, para poder chegar á porcentaxe establecido de trámites e xestión a través de internet.